Norrlands.

Jag kanske skulle ta en bild nångång, för att höja stämningen här!

Igår var vi på förfest i Fridas korridor. Jag träffade en tjej som kände ungefär hela Järvsö/Ljusdal (Vilket iofs Frida också gör) så vi pratade systrarna Hellspong ett ganska bra tag.

Sen cyklade vi till Norrlands och hade tur, för det var ingen kö. Men fullt med folk! Helt galet mycket folk till o med, i alla möjliga färger och former då det är nollningsvecka.

Musiken sög. Alltså på riktigt så gjorde det ont i öronen, det var Cascada(spya) och Dom där tre som sjunger om guld i Usa. Jag blev så ledsen så jag ville nästan åka hem ett tag.
Men då räddade djn situationen och första tonerna till Känn ingen sorg för mig Göteborg hördes. Allt var förlåtet och dom toppade det med lite The Ark också.

Vid ett cyklade jag hemåt, glad att jag inte var full-som-i-tisdags-full. Då helt plötsligt så ville kroppen kräkas. Jaha. Så det fick den väl göra då. Så jag stod och kastade upp en liter sangria i en buske och förstod att det var någon slags migrän på gång.

Men det sov jag bort!

Nu är det skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0