Lördag, Kristins dag!

Lördagen började lite trevande vid elvasnåret, sen började den leverera redan när vi mötte upp Daniel för en lunch på Rival. Å, fina Daniel!

Sen skulle Elin gå i ungefär sjutusen affärer och ni som känner mig lite, och kanske ännu mindre vet att det där med affärer är inte min starka sida. Det är inte mitt tållamod heller, men jag bet mig i tungan och höll ut bra jävla länge, visst Elin?

Sen svirade vi om och mötte upp Patrik, Kristin, Elin, Stoffe och Emma på Helenes krog för födelsedagsmiddag för Kristin. Något försent, men ack så förtjänt! Galet god mat och vinet gick ner minst lika bra den här gången.


Här sitter Elin och Stoffe och inser att "Å, vad gott ditt ser ut, tur att jag tog samma"

Stockholm var sådär fantastiskt vackert som bara Stockholm kan vara och jävlariminlillalåda vilken stad.

Även genom en ganska kass iphonekamera.

Efter Helens krog så var det bara att knalla före kön in på...(håll i er)...Golden Hits. Det är väl ingen hemlighet att det inte är stället för mig, men med fint sällskap och lite, lite fuldans så gick det vägen det också.
Det var en sån där kväll när det inte fanns några hämningar ekonomiskt och man bara lekte att man hade råd med vinflaskor i baren. Det är fint med sånna dagar, även om dom kommer jävligt sällan.

Vi kände oss inte klara efter Golden Hits utan drog till Debaser Slussen och satt ute och låtsades lite att det fortfarande var sommarvärme. Den omtalade Love kom och vi spelade "Sanning eller Bullshit" och Elin levererade nog förstapriset, men om vad får man inte säga. För det är det fina med lekar som Sanning eller Bullshit och "Jag har aldrig". Svaren får aldrig lämna sällskapet.

Även när Debaser stängde kände vi oss oklara och jag, Love och kristin hoppade i en taxi till fredhäll och shotade Jäger som att det inte fanns någon morgondag. Det är också väldigt fint med sånna kvällar, även om dom blir sällsynta.

Sen somnade vi sött runt femsnåret även denna kväll.

På söndagen gjorde jag och Elin stan och tittade på våran älskade Matte när han åkte bmx lite här och var, men tusen andra bmxåkare. Vi satt som två mammor "Men gud, han måste ha HJÄLM" "Aj, ajaj, nu ramlar han" "FÖRSIKTIGT MATTIAS" Vi har även planer på att sätta en flagga, sånna där saker som låter i hjulen, samt stödhjul på mattes bmx när han inte ser, för visst låter det tusen ggr finare?

Se så duktig han är! Nah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0