Lista

Jag hittade en så konstig lista på Limpans blogg att jag var tvungen att ge mig på den.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? "Jag skulle börja, ringde runt till halva UU" (det var min dagbok som låg närmast.
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En vägg.
Vad var det senaste du såg på tv? Det var några livräddare på nån surf-strand nånstans när jag lagade mat. Jag har ju ingen tv på mitt studentrum.  
Utan att se efter, gissa vad klockan är. Hmm, det är ekot på P3, alltså strax efter...nio.
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? morgonpasset
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Jag gick från bussen och hem
Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? En fin kommentar i bloggen
Vad har du på dig? Röda mjukisar, vitt linne och handuk i håret.
Drömde du något inatt? I så fall - vad? Jag har börjat drömma massor igen och det är så underbart. Jag drömde att det var Carros bröllopsdag (Det var dock mest kaos) och att Frida berättade att hon träffade Mange när hon kidnappade en buss.
När skrattade du senast? När jag vaknade och pustade ut för att det inte var Carros bröllopsdag på riktigt.
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? tvåhundramiljarder kort på folk som ligger närmast härtat och en Håkantavla
Har du sett något konstigt på sistone? Lost spårar ju då och då. Annars såg jag att ungarna i skolan har börjat med någon ny "lek" där man ska sudda, hårt som fan, med ett sudd på en annanas hand. Säger man aj blir man kallad bög (Jag skulle säga aj direkt och bli råstålt om någon kallade mig bög) Det blir såklart någon slags friktion-brännmärke och såret såg så otäckt ont ut att jag ville svimma lite.
Vilken var den senaste film du såg? Farsan, hemma hos Elin och kristin. Den var ju helt jäkla värdelös.
Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Oj, vad jag funderar. Jag har lite planer på att plugga i New York någongång nästa år, eller när det går att lösa. Fatta vilken grej, New York liksom!
George Bush? Hur gammal är den här listan?
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Pojke: Elton (Min syster ville inte använda det till hennes eventuella barn. Eller rättare sagt, min systers hane. Han tyckte att deras barn skulle heta Jessica och Conny. har ni hört nåt så fruktansvärt?) Flicka vet jag faktiskt inte. Jag har alltid gillat Julia. Det låter vilt och busigt.
Brukar du svära mycket? Ja, alldeles för mycket för att jobba på en högstadieskola.
Kan du stå på händer? Jag har inte testat på några år, men det skulle jag nog grejja.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag har så himla mycket bilder på alla jag känner och så himla få på mig själv, så jag ska försöka figurera mer på bild.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? hur gammal sa vi att listan var?
Använder du huvtröjor? Kanske inte just huvtröjor, hellre sånna med dragkedja och luva.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlig. I alla lägen. Och så måste det finnas go i karln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0