Jag ska aldrig bliva stur.

Världens bästa föräldrar, helt klart. Jag skäms lite, för att jag har det så bra. Skäms för att det fortfarande är mamma eller pappa jag ringer om det är nåt som går skit. Och skäms för att jag har världens jäkla mönster-uppväxt i ryggen medans andra råkat ut för hur mycket skit som helst.
Men jag är glad också, man får inte glömma att vara det!

Idag är jag ledig. Eller ledig och ledig, man skulle kunna säga att jag jobbar hemifrån. Ska planera lektioner till slutet av veckan och hoppar då över att vara med på idrottsdagen.

Annars äter jag mest det här:

Fiskpinnar med korvbröd och remouladsås. man kan ha lite majs i botten om man vill, man kan ha allt möjligt gott i botten. Det smakar så himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0