Fröken Ellen

Jag missade just upptåget, för att dörrarna inte gick att öppna, tre minuter senare rullade tåget. Jag hade hunnit in och ut hur många gånger som helst. Så nu gissar jag att jag får vänta en mindre evighet på måsta
idag har jag haft min första egna lektion och åttan jag hade var så rar och tyst att jag egentligen inte hade något att vara nervös för, men det var jag ändå kan jag säga. Mer nervös än jag trott Men det gick bra!

sen pratade jag länge länge med fin-Cissi och mer sånt! Vi pratade Malmö, drama och eventuella helger när jag ska hälsa på dom fina jävlarna som flyttat så långt.

när jag missade tåget tog jag en cigarett och insåg att det är den första sen här veckan, jag säger ju set; jag kan fasen inte bli beroende av nikotin.
på lördag ska vi ha kräftskiva och det var lägesen jag visste om en uttåg så här långt innan. Spontanitet i all ära, men att peppa i nästan en vecka måste vara bland det finaste som finns!
näe, det här blir mest svammel och tidsfördriv. Nu är mitt tåg ersatt med buss, skitans också!jag såg nu att det är tusen stavfel, jag orkante.

Kommentarer
Postat av: Linn

har nu ändrat till ett mildare ord :) Pussa

2010-09-17 @ 21:31:23
URL: http://linninvideoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0