Fredag i ovisshet

Jag har köpt vin, ifall att.
Jag har gjort mig i ordning, ifall att.
Jag har druckigt ett glas vin, ifall att.
Jag har till o med bestämt vad jag ska ha på mig, ifall att.

Det lilla, lilla problem jag har just nu är att det händer ingenting ikväll, tydligen.
Då finns det bara en sak att göra. Det blir youtube-klipp efter youtube-klipp med kapten Hellström.

Och en stor önskan att Elin snart hör av sig och säger att "Nu Ellen, nu har jag en plan. Kom till Stockholm"

Finns det något sorgligare än att tvätta av sig nypåtaget smink, borsta ur nyfixat hår, ta av sig festkostymen, för att gå och lägga sig. Är det så min fredagkväll ska sluta? Jag vill inte!

Tills vidare tittar jag på detta, om och om igen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0