Första dagen i ett helt nytt land.

Idag när jag vaknade så infann sig den där äckelkänslan av sorg/ångest i kroppen. Den man få precis när man vaknar och inser att någon man älskar har dött/slutat att älska en. Men idag var det för att jag kom på att sd nu mera sitter i Sveriges riksdag. Det är så fruktanvärt vidrigt och det var längesen jag kände sån avsky mot personer jag aldrig har träffat (ännu mer avsky när jag inser att jag förmodlgen har träffat ett flertal sdare, men jag vet inte om det och det är bäst det får fortsätta så)

åååååå, jag avskyr er hela bunten. Idioter, fy fan. Och så blir jag så sjukt ledsen också, jag känner mig sviken och bedragen av hela mänskligheten.

och så är jag helt jäkla livrädd också, vad ska hända nu?

Kommentarer
Postat av: Elin

Men nu röstade jag faktiskt inte på dom, även om jag kanske ångrar mej såhär i efterhand. Men hur tänkte alla idioter som röstade på Sd!? Är så jag skäms lite att vara svensk idag.

2010-09-20 @ 20:42:49
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0