En underbar dag

Idag har jag haft en tiopoängsdag. Precis som jag hade tänkt så gick jag in mot stan, pratade med underbara Johanna hela vägen och det var så längesen så båda var nog lite osäkra på om det var rätt röst i andra änden.

Inne på Weekday sprang jag rakt in i Nanna och Lina, så vi skrev papper på lägenheten.

jag gick runt en hel del i affärer och köpte bl.a. sjal och tröja.


Ni får klara av att det kommer en massa posebilder framöver, för jag har bestämt att jag ska bli en sån där som tar kort på mig och lägger upp på bloggen. Tro det eller ej.

Sen cyklade jag hem, fast jag hade tänkt att jag inte skulle. Hemma åt jag gröncurry-kyckling och sen satte jag igång med en kladdkaka, lite lätt, till kvällens TP-spelande.

Oj, så suddigt och härligt.

Sen pusslade jag ihop Stefans "Passar-du-i-Försvarsmakten"-reklam där man skulle vika fram en kod.

Och jag passar tydligen som sjöman/soldat. (Konstigt att det ska åt en quinna för att grejja sånna här saker)

Nu ska jag snart cykla mot Frida för att spöa skiten ur de flesta i TP.

Puss hörni!


Kommentarer
Postat av: Linn

Det är fint, mer Ellen-bilder i bloggen.

2010-09-15 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0