En tisdag som slutade i Södertälje.

Igår efter praktiken åkte jag till Stockholm. Hem till min syster och Gustaf för att ockupera duschen. Åkte med dom för att handla köttbullar och hann lagom tillbaka för att få ett samtal av Cissi.
Det var bara att packa väska. Jag och Cissi skulle till Södertälje för att sova hemma hos Elin och Hannas mammi med familj.
Fast Elin och Hanna var inte där. Konstigt? lite. Men mysigt.

Ett helt fantastiskt hus och förmodligen dom snyggaste köksmöblerna jag någonsin sett (Allt var kanske det snyggaste jag sett) Dom mysigaste småbröderna och den skönaste soffan att kolla på Idol i. Och att kolla om Glada Hudik-teatern i.

Jag och Cissi fick sova i en fet dubbelsäng på nedervåningen och där hängde det bild efter bild på den äckel-perfekta (ta det inte fel för guds skull) familjens diverse semestrar och liknande.

Bland annat denna, på Elin jävla Hellspong.

Det finns så mycket att säga om den här bilden. valet av barnvagn, glasögonen, flinet, PÄRLORNA RUNT HALSEN! Jag har lagt upp den här helt utan att fråga, så om den ska bort kvinna, så säg till. (Svårt att tro att några pedofiler går i gång på den dock)

Det var fantastiskt trevligt att känna sig som en i familjen, hos några man träffat i typ 20 sekunder. Vi kanske skulle ha fler utbyten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0