En stycke föreläsningssal


Såhär ser det ut när jag sitter på föreläsning. Stora fönster är så himla mysigt tycker jag!

Praktik på måndag då, ska till en högstadieklass i Vallentuna. Hjälp, känner jag lite. Men det ska nog gå fint det där. Det kanske är först då jag inser om jag ska fortsätta läsa till lärare eller inte, jag är ju fortfarande som ett frågetecken när det gäller min framtid.

Alldeles, alldeles strax åker jag till Stockholm för att träffa Elin och Matte. Trion blir komplett igen och jag gissar att det blir en hel del fest för att ta igen veckan vi varit ifrån varandra. :)

Å, det var j något mer jag tänkte berätta om, men det har jag glömt bort helt. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer klara det strålande :)

2010-09-04 @ 16:10:33
URL: http://linninvideoland.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Det tror jag med! Fiiint du har det när du är på föreläsning! Vill också ha så! :)

2010-09-05 @ 14:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0