En anonym kommentar

Jag fick en länk skickad i kommentarsfältet, skulle kunna tänka mig att det var från Jen. (?) Annars får ni gärna avslöja vem som skickade.

För det första, ett bloggnamn som klingar med mitt egna, för det andra en som råkat ut för samma skit som mig när det gäller p-piller (Det här med "Hej-jag-vill-dö-och-jag-vet-inte-varför-det-känns-så"-känslan) och sen fantastiskt fina bilder. Jag hann inte titta så mycket som jag hade velat. Men Mia Skäringer uppskattades, det hann jag se.

Kolla in, man trivs direkt! Vart du vill så fort du kan

Kommentarer
Postat av: Karin

Wow, vad glad jag blir nu! En fredagspresent!



Känns verkligen som att p-piller måste bli en större snackis än vad det är, för så som det är kan vi ju inte ha det. Precis som jag har förstått innan jag skrev inlägget så är man ju knappast ensam om att ha fått problem. Och att inte bli tagen på allvar var det värsta. Jag fick höra hela tiden "vänta lite till så går det över" som att det är OKEJ att gå omkring och inte orka leva ett tag för att det GÅR JU ÖVER.



Iallafall. Vad träffsäkert du skrev här ovanför om River en vacker dröm, jag var också på WOW och kände mig skitspeciell när han bara skulle spela den en gång. Det är lite trist att magin inte fick hålla sig till den dagen, men samtidigt så är det ju en väldigt bra låt som man får njuta mer av :)



Vad långt jag skrev nu. Jag blev iallafall jätteglad. Tack!



Ps. Du har stavat lite fel i länken, så den funkar inte :) Puss!

2010-09-10 @ 18:30:56
URL: http://vartduvillsafortdukan.blogg.se/
Postat av: Ellen

Men långa svar är det bästa man kan få! Åh, jag skulle kunna prata Håkan i flera timmar, speciellt nu efter några glas vin. Men alla uppskattar det inte, tyvärr (deras förlust)och jag har redan skrivit meterlånga rader i bloggen om Kapten Hellström. Nu är länken fixad, och den funkar! :) Kul att du skrev, du verkar vara en av min sort!

2010-09-10 @ 19:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0