Datorpack

Alldeles nyss skrev jag ett inlägg om hur frustrerad jag blir när min internetuppkoppling FUCKAR SIG HELA JÄVLA TIDEN. Men tror ni att det gick att posta det inlägget? Näe, för då skulle det såklart pajja, igen.

Jag slog till datorn så hårt här om dagen att botten släppte lite, sen blev jag ännu argare. För det förstår väl vem som helst att det inte gör saken bättre.

Jag tänker inte vara arg över detta mer. jag tänker inte ge den här jävla datorn det nöje den verkar känna över att jag blir arg som ett bi. Ibland pratar jag till den med bäbisröst "Oooooooj då, datorn. blev det lite mycket för dig nu? När jag skulle gå in på facebook? Jaaaa, det är inte lätt för dig att känna igen den sidan som jag är inne på tolvtusen gånger per dag."

Jag vet jag är världens barnsligaste, men jag föddes utan tålamod och så är det.

Nu ska jag lugna mig lite och titta på "Lite sällskap" och Erik och Mackan. För det är det bästa jag vet just nu.
Och om datorn ställer till problem ska jag göra så JÄVLA MÅNGA KOMMANDON SAMTIDIGT ATT DEN INTE VET VAR DEN SKA SÄTTA FOTEN. Och det är ett hot.

DO YOU HEAR THAT, FRA-GUYS?




(Nu vill jag bara tillägga att återigen, när jag skulle spara inlägget så pajja uppkopplingen.Men vet du vad sug-dator/nätverk. Det finns något som heter ctrl+c. IN YOUR FACE.

Ytterligare en gång, vi kan hålla på hela natten om du vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0