Brååå helg.

Återigen en himlans bra fredag och lördag. Svängde våra lurviga på Debaser medis i fredags och igårkväll åkte jag till Amanda och åt sushi så det blev fullt i magen ända upp till kanten.
Sen mot Söder för öl med Elin och Henrik.

Sen raka vägen till bädden.

Jag och Elin började titta på Big Brother från 2003 under gårdagens första bakis-timmar (läs mellan tolv och fyura) Så det är det jag håller på med framöver.

Nu blev det så himla tokigt när jag kärade ner mig i Mattias. Han är tydligen en fd missbrukare och kåkfarare. Det låter väl himla fint? Frest tyckte jag skulle bli en sån där fängelsefru som kommer och hälsar på. Jag ska överväga saken. 

Nähä, mera BB nu, det kommer bli en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0