Onej.

Kissie hade rätt. Paow HAR varit otrogen mot Hugorosa. allt avslöjades då jockiboi spelade in ett telefonsamtal med Paow då hon erkände att hon legat med Nemo. ONEJ.
Fattar ni nåt? det hade jag inte heller gjort om jag inte hittat in på gossips.se, en blogg...om bloggskvaller. Kära, kära nån.

Vad hände med att ge sig ut o sätta sig på ett fik och skvallra sönder sig om folk i ens närhet? Nu sitter ungdomarna alltså och bloggar skvaller, om folk de aldrig träffat.

Jag vet inte jag. Jag lyckades fastna i skiten ett litet tag iaf. Så skvallersugen är jag!

Till frukost äter jag förresten ungsgjord potatis och morätter i creme fraise (orkante googla stavning) med kaffe. O så lite ris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0