Natten mot en torsdag.

Tänkte lägga mig ganska skapligt efter jobbet idag. Gjorde misstaget att se gårdagens PSL-avsnitt. Nu vill jag inte alls sova, jag är så peppad på sommarnatt, öl i plastmugg, dammig luft, lerig mark, sena nätter (eller tidiga mornar?), uppsatt festivalhår, skitiga kläder, ljummet vin, bajamajor, langos, fantastisk musik, fina vänner, festival-span och precis allt som hör festivaler till. En liten tillbakablick till årets way out west, jävlar. Vad bra det var.

http://svtplay.se/t/104664/seriestart__psl_pa_festival

Jag känner mig även så peppad på Göteborg och att få dela den Hellströmska verkligeheten med tusentals andra i Scandinavium nästa helg. Så peppad att jag skulle kunna börja gå redan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0