Mot Stockholm.

Jag hittade till Jockibois blogg. En av hanarna i programmet Kungarna av Tylösand. Jag vet inte vad jag ska tycka. Eller känna. Under de få minutrarna jag var inne hann han både äta sin egen sperma och kissa i en soffa. Det rör till det så mycket i mig, kaos bland känslor och åsikter som försöker hitta rätt. Jag tycker ju alltid att man får göra och vara precis som man vill, sålänge det inte skadar någon annan, och det tänker jag hålla fast vid. Fast kära nån, vad jag är glad att han inte finns i min närhet, så att jag på riktigt hade behövt fatta mig en egen uppfattning.. Kära, kära nån. Bu eller bä? Man har ju aldrig sett på maken iaf. 

Nu ska jag snart åka och jobba. Imorgon är jag ledig och då är det fest hemma hos Rickard här i Uppsala. kanoners! 

Sen jobb hela helgen och med lite tur (om min syster väljer att kolla sin fb) så kan jag övernatta på Fridhemsplan. Det vore skönt att slippa pendla! 

Min telefon kan bara ta emot samtal just nu, så ni vet varför det inte svaras på sms eller rings av mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0