Mensbloggen

Kitty Jutbring och några till har bloggen www.mensbloggen.se där unga människor får skriva in frågor om sånt som mens och sex o killar o tjejer och vad dom vill egentligen.

Så himla fint! Jag hade dödat för en sån när jag var i den åldern då man helt plötsligt upptäckte att man hade en helt oupptäckt grej mellan bena. (Nu menar jag skötet. Inte något annat oupptäckt)

En läsare tipsar de andra läsarna:

Hej Hej!
Jag tänkte komma med ett litet tips om det går bra!

Till er som har mens:
Om du blöder mycket ´:
Ta ett trosskydd , sen tar du ett tunnare trosskydd ovanpå det andra trosskyddet sen tar du papper. Om det inte hjälper tar du en binda och ett trosskydd!

Till dig som blöder lite mindre än mycket:
Ta ett trosskydd.

I slutet av mensen:
Ta ett eller 2 tunna trosskydd.

Till er som inte vågar fråga er mamma och BH:
Ta chansen och bara fråga.. Har din mamma msn så kan du ju fråga där och sen kan du fråga på sms eller om du ringer.

Till er med flytningar;
Flytningar är inte som mens.
Jag rekommenderar: Att gå bara med trosor och byt trosor varje dag!

Nu blev det lite långt men säg till om jag inte får tipsa!

//tipsaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0