Jag var bara inte gjord för dessa dar.

Lite vanlig söndagsångest. Jag börjar tro att jag måste ha lite ångest för att fungera. Iaf så är det så himla mycket jag grubblar på hela tiden och bitarna tycks aldrig falla på plats.
just nu känner jag mig ganska missplacerad och utanför var jag än befinner mig, eller vem jag än umgås med. Känns som att jag just nu helst hänger med ytliga vänner, som inte känner mig så bra och inte försöker reda ut mig så mycket. Jobbarkompisar och sånt folk är egentligen dom jag är roligast mot just nu.
mot övriga känner jag mig mest som en jäkla gnälltant.

jag vet att det kommer kännas bättre redan imorgon, är egenligen bara överträtt och spymätt efter en middag på vapiano.
nu har jag ju för tusan kommit på vad jag ska bli, och ändå fan snurrar tankarna i 180. Jag vet att det är jag själv som sabbat det mesta jämt och ibland undrar jag när jag ska tillåta mig själv att bara gilla läget.

som sagt, redan imorgon kommer det kännas bättre. Jag längtar dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0