Helg.

Hur kunde jag någonsin flytta från Stockholm? Så känns det ibland. Det är ju en sån jäkla stad, och så har jag alltid tyckt.

i fredags blev jag hembjuden till Amanda där hon, jag o jonah drack vin o åt tacos innan vi gick till landet. Det är bra mysigt på landet alltså!
sen åkte vi en sväng till strand innan vi åkte tillbaka till aspudden och sov som små barn.

lördag kom och det skulle jobbas för min del, och det gjorde det ända fram till fem. Då svängde jag en sväng med kristin o Patrik på stan innan jag åkte till Daniel. Vi drack ett glas rött framför brasan o spelade Wii. Mycket bra kväll! Eftersom Daniel hade sovit tre timmar och jag typ fem (och att vi båda enligt uppgift var jävligt griniga) så somnade vi vid elva.
Jag slog upp ögonen alldeles nyss, tio timmar senare! Idag ska jag också jobba. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0