Hänger mig för kärleken.

Det är en alldeles perfekt dag att köpa Håkans nya skiva på. Jag har haft honom i lurarna sen jag lämnade mitt studentrum för någon timma sen. Bäst tycker jag man gör i att bara dundra på honom på spotify o sen låta låtarna komma hux flux i ordning.
jävlar så mycket minnen det finns till varje låt, just nu är det Kom igen, Lena !och den spelade jag så högt att högtalarna gick sönder i min första bil.
eller en egenkomponerad dans på ett pyttelitet rum i Halmstad till En midsommarnattsdröm.
eller en Vickan som skämtar om prinsessan Äääääffffvvvva.

Det är nästan så man saknar att vara fjorton år med trasigt hjärta, bara för att få ha en Håkan att luta sig emot tills stormen är över.

det ska bli fantastiskt med nya toner att bygga nya minnen runt!
-Men det är ju inte utan att man är lite nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0