Flytta på dig flodhäst; Jag vill ha vatten, jag vill ha vatten!

Vilken höstdag ni! Så himla vackert ute. Jag har ju en hel hög med växter och gräs och sånt utanför mitt fönster och såhär fint är det.


Idag har jag varit o solat. Det var ett projekt på några timmar, för att först skulle jag gå i det fina höstvädret upp till stan, vilket tar ungefär 20-30 minuter. Jag ringde upp fin-Cissi och sen hade jag sällskap prick hela vägen.



Sen när jag hittade till solariet så var det stängt, så det var bara att plocka fram sin iphone och hitta ett nytt. När jag väl hade solat så var det såhär fint vid ån.


Sen stegade jag hela vägen hem igen och då fick frest stå för underhållningen. Det gjorde hon så himla bra, så vips var jag hemma. fast på vägen hann jag gå förbi det här:


Det var ju lite annorlunda med en snöhög mitt i oktober kan man tycka. Inte en endaste ishall i närheten heller.

Nu är jag iaf solad och mätt och härlig och ska kolla på I Annelie, för det tipsade Sofia om igår. Och då brukar det vara bra!

Sen är jag glad och ledsen på samma gång, för jag pratade med Limpan idag! Fina fina människa! Tänker på dig! Puss

Kommentarer
Postat av: Linn

Man blir så glad när man blir bloggad om. <3<3<3

2010-10-11 @ 17:31:55
URL: http://linninvideoland.blogg,se
Postat av: Carro

Men!!! Du kan ju inte sola solarium. Har inte du slutat med det än? Man kan få CANCER! Herregud, gör någon det längre!?

2010-10-12 @ 09:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0