Finfredag.

Jag hade en strålande fredag då jag först tog mig till solariet för att sola på den härliga hudfärgen lite, orkante vara vit som ett lakan. eller sådär nästan genomskinlig som man blir såhär års.
Sen åt jag frukost på stationen i Uppsala. Fotade även frukosten, sån härlig bloggare som man är.

Ensam på fik, restaurang och pubar är något jag ska börja göra mer. Inse att det inte alls är så sorgligt som jag alltid tänkt att det är. Det är mysigt. Jag övade ju även i lördags på kellys med vin själv. Vakten sa till mig "Är du själv, det får du ändra på där inne" Jag ändrade inte på det inte.

Jag köpte en jacka också. Jag vet inte riktigt med den, jag. Så tänker jag varje gång jag tar på den. Jag vet inte riktigt jag.

Man ser det nästan på minen. Där står en tjej som inte vet riktigt hon.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker jackan är gööör fin dö!

2010-10-19 @ 22:53:23
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0