Carl Tryggers.

Carl Tryggers har anlänt. Inte en dag för tidigt, det var tur att jag var ledig idag eftersom att jag inte hade haft pengar till tåget till Stockholm annars. Nu har jag över sextusen härliga pengar att köpa tågkort för!

Jag gick raka vägen in på hms hemsida och gjorde något jag typ aldrig gör, shoppade. Och inte bara det, jag gjorde det alltså online.


Den där rosetten på prickiga klänningen ryker förmodligen samma sekund som klänningen åker på. Å, vad det var roligt att shoppa online. Sen sitter väl allt som ett jäkla määhää, men men.

Snart ska jag göra dagens aktivitet, nämligen gå och köpa shampoo och sola. Jag sov tolv timmar i natt, tolv! Hur trött var kroppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0