Bilder var det ja.

Jag glömde bort att jag skulle bli en sån som lägger upp bilder på mig själv i bloggen. Om jag kommer ihåg ska jag ta en innan jag drar till Stockholm.

Idag ska jag träffa Daniel. Tyvärr är vädret inte det bästa, det hade varit så mysigt att känna in Stockholm sådär som nästan bara jag och Daniel kan.

Sen denna jägarns huvudvärk. Jag förstår inte. Eller jag har mina misstankar att det är för jag inte druckit kaffe på 2 dagar. Det är konstigt det där med kaffet, för jag känner mig aldrig kaffesugen, men dricker jag det inte så får jag sån nedrans huvudvärk. Och det där med att dagen inte startar förrän kaffet är drukit, stämmer också hur bra som helst. De här två kaffelösa dagarna har gått lite som i en dvala. Så nu ska jag ila ner o brygga mig några härliga köppar.

Hittar du nå köppar? 

Galenskaparna går alldeles varmt här hemma. Så. Jävla. Roligt.

Annars längtar jag tills jag, Matte o Elin flyttar till göteborg. Hittar en perfekt fyra och får till det. Jag har redan börjat fila på hur det ska se ut. Till o med vilken typ av tapeter jag vill ha, hoppas nu att vi får tag i något som behöver nya tapeter!

Nåja, kaffe var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0