Big spender.

Eller egentligen inte alls någon storspenderardag, men mycket har inhandlats. Mycket bra, lagom dyra saker.
En vinterjacka har jag hittati. Jag har i alla alla år jag minns gått i skinnjacka med tusen tröjor under och huttrat sönder min stackars kropp och i år bestämde jag mig för att det fick vara slut med det. Kosta vad det kosta vill, se ut hur fan det vill, jag vägrar huttra mig igenom ännu ett halvår.

Så fick det bli och tur som jag har så hittade jag denna goding på Monki för 600 spänn. helt överkomligt.


koncentrerad in i det yttersta då bilderna tas. Jag vet inte vad jag ska säga om det här med jackor. Jag står fast vid att jag helt enkelt inte passar i jacka. Men den här var iaf bra nog.

Sen köpte jag världens fulfinaste leggings på HM. Eller snarare långkallsonger, dom ser precis ut som långkallsonger. Och jag älskar dom!

När jag stod i kassan o skulle betala dom så hörde jag tjejerna bakom peka på dom, där dom hängde (dom såg inte att jag hade köpt sånna) och skratta till, "fy fan va fula" det var till att gömma dom fort ner i påsen när jag kilade förbi. Man vill ju inte ställa till med en obehaglig scen för dom.

Sn blev det en hel outfit, såattsäga.

Ni förstår va? Hur mycket jag kommer få ligga i höst! HERREJÄVLAR säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: linn

Fin du är!

2010-10-20 @ 22:23:02
URL: http://linninvideoland.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag tycker att du ser lite smal ut. Du får äta massa onyttigheter om du bor i lägenheten i helgen.

2010-10-22 @ 09:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0