Big Brother

Big Brother ska börja gå igen. Fy fan, vad jag vill va med. Det var allt jag tänkte när vi satt och kollade igenom BB-03 för några veckor sen. Fy fan vad jag vill vara med i Big brother.

Tänk o mest göra ingenting i några månader och sen dessutom kunna vinna pengar för besväret. Kära, kära, nån. Vad gött. Jag tycker 500.000 klingar väldigt bra i mina öron.

Jag vill öka och jag vet inte ens om dom söker deltagare än, eller redan har gjort.

Annars så har jag preis gjort affärer om Håkan-biljetter. Jag o frest får varsin ståplats i Scandinavium för 600 var. jag lyckades pruta ner dom en hundring ´var, det kändes mycket bättre med 600 istället för 700.
-Pruta kan jag tydligen.

Nu ska jag skrapa fram någon frukost här hemma, sen sola och jobba.

I helgen är jag ledig. TVÅ dagar i rad. jag har inte varit ledig två dagar i rad på hela Oktober. inte heller en helg. Fy fan va jag ska fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0