Ännu lite mer Håkan. Och framtid och nutid.

Jag fick boken "Ps, lycka till ikväll" av min fantastiska syster (Hon hade varit det oavsett. Hon är faktiskt fantastisk). Det fina är att hon köpte den utan anledning. jag har varken fyllt år, bett henne köpa den eller gjort mig förtjänt av den. Hon bara ringde en dag och sa "Jag köpte en bok till dig." Så himla fint.

Hela boken är fantastisk den också. Större än man tror och tusen bilder och Håkanberättelser man inte hade en aning om. Den ligger så himla fint i min bokhylla nu.


Kolla på han! "Men kära, kära nån" sa jag när jag hittade honom på klassfotot. Jag förstod att han skulle sticka ut, lite åt det fantastiska nördhållet, men bilden överträffade alla förväntningar.

Angående min framtid så har jag fått godkänt av 2/3 av min fantastiska familj. Mamma var på tjejfest och då valde jag att skjuta på snacket tills imorgon. Jag vet vart jag vill, jag vet inte riktigt hur jag ska komma dit bara. Och på ett sätt känns det (för första gången) helt okej att det är ett mål som inte går att nå på minst fem år. Jag behöver mogna med tanken och verkligen känna mig redo när det är dags.

Mer om detta kommer.

Angående nutid så hade jag tänkt svänga mina lurviga på Snerkes nation ikväll, men det blev dålig respons av gänget och nu känner jag att det var precis lika bra. Måndagar är världens bästa tvdag och det fina med att inte ha någon tv är att man spar på härligheten. Så för mig är tisdagar världens bästa tvdag. Nu väntar Bert, I Anneli och (håll i er) Kungarna av Tylösand. Lite sällskap kollade jag på tåget till jobbet i morse.

Jag har ingen plan för min första lediga helg på en månad, så shoot! jag är flyttbar (som bara fan)
Mitt hjärta längtar lite till Falsterbo, jag har inte varit där på ungefär två år. TVÅ ÅR. Helt galet.

Imorgon ska jag träffa Daniel! Åh, Daniel!

Känn på den uppdateringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0