Trötthet.

Igår var jag så trött på jobbet att jag nästan gick runt och blundade. Som tur var, var det lugnt. Det hade inte gått annars, varenda muskel i kroppen arbetade så långsamt, så långsamt som att den inte sovit på flera år. Efter en titt i min Iphone kom jag på varför jag är så galet trött.
Torsdag - utgång i linköping, hemma runt tre.
Fredag - upp vid åtta. Styr och fix och häng med fina syster o Gustaf.
Fira fira mammi som här utför ett rolator-rally inför ålderns höst. Hemma strax innan tre på natten.
Lördag - Upp vid åtta, frukost på stadshotellet sen styr och fix o här ser ni Maria göra elinelin fin i håret.
Sen finfest med röd matta. Sömnen slog inte till förrän tretiden här heller.
Vakna strax innan nio, äta och sen städa Ingemarsgården. Filmmaraton hos Matte och efter att ha skjutsat hem Challe och Pat kom jag äntligen i säng runt halv två.
Måndag - upp vid sju, tåg till Sthlm för jobb.
Sen, sen jävlar fick jag lägga mig ner och jag somnade med alla kläder, allt smink och datorn igång vid niotiden. Vaknade elva timmar senare. Och idag är jag fan pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0