Söndag.

Söndagen kom som ett brev p posten, en timma tidigare skulle man väl kunna säga.
jag åt frukost, kollade på Bumbibjörnarna och gjorde mig i ordning för dagen.

Åkte ut till SIckla och våldgästade hemma hos Sofia och Joel.
Jag, Sofia, Pernilla och Jenny gick på världens mysigaste café nere vid vattnet och sen en runda på "stan" och inhandlade lite olika saker.

Hem igen och laddade för hemma-spa. Jag skrubbade mig med bodyscrub så jag har träningsvärk i skrubbarmen idag.





Bastubad.


Ansiktsmask.

Sen åt vi midda på vapiano och jag blev så. Jävla. Mätt. Helt galet, jag ville kasta upp över hela bordet. vet inte riktigt vad som hände där. Åkte iaf till Uppsala i samma veva och  nu ska jag snart till Stockholm igen för jobb.

Fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0