Min (med Linn-betoning på min) mamma fyllde 60 år.

I fredags firade vi mammi med buller och brak i Kvarnparken i Mjölby. Riktigt lyckad kväll!
Bilderna är Carro och Gustafs.


Här fixas det så väldigt med utseendet. Naglar o smink och allt sånt där.


Ibland tar Gustafs kamera bara om man ler jätte jättemycket!


Ser ni bilden för rosetten?


När vi skulle gå mellan parken och vattenhållet så fick man ställa upp för sin lilla lilla storasyster med onda fötter. Så vi haltade i varsin klacksko och varsin jätte stövel.



Efter en frukost på stadshotellet på lördagen så var det full fart igen med våran fest i Ingemarsgården, har inte haft tid med nåt annat, typ. Så det är därför inte en enda jävel har fått svar på sms, det tar jag nu på tåget. För nu åker jag o jobbar!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tycker verkligen att det är viktigt med betoningen så det inte blir några förvirringar. (sa förresten MINA föräldrar när jag pratade med Mats, det skapar mer förvirring i ett sånt läge) Gustafs kamera tar ju bara bilder när du ser som mest fantastisk ut, med ett sort leende!



Tack för en (två) fin (fina) fest! (fester)



Puss

2010-11-15 @ 16:08:35
URL: http://linninvideoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0