Lördagen.

Lördagen började ganska segt och vid tretiden var jag redo att resa mig ur sängen. Pratade längelänge med Cissi och det är så satans skönt att ventilera problem ibland, inse att man inte är ensam i världen om visa intryck o sånt där.

Jag åkte till Karlaplan och mötte upp Sofia, pernilla och Jenny. Vi åkte till Sofias butik i gamla stan och där var dom så rara och bjöd på bubbel. Asti, så himla gott!




Vi dansade till julmusik, lekte med dockor och klädde ut oss. Helt normalt.



Såhär leker vi förresten med dockor. The Human Centipede.



Sen åkte vi till Odenplan för att gå på biljardstället där, men vi kom inte in. Vakten tyckte nog inte vi dög. Så vi satte oss på en Irländsk pub istället. Där nånstans åkte jag mot sängen istället. Sjukt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0