Kaffet.

Jag har inget kaffe hemma. Av samma anledning som tidigare inlägg, jag är aldrig hemma.
Jag inser först när det inte finns kaffe i närheten hur sjukt beroende jag är av det. Den där första (och oftast dagens enda) kopp på morgonen. Nu när klockan är efter lunch och jag ännu inte har fått något kaffe så känns huvudet tungt, humöret grinigt och det känns fortfarande som tidig, tidig morgon.

Huvudvärken är värst. Man känner liksom på den att det inte hjälper med vare sig ipren eller mycket vätska och vila. det är bara kaffet som får bort det där gnagandet, ganska långt in i huvudet strax ovanför öronen.

Jag ska strax iväg och sola, då ska jag kösta på mej en köpp.
Annars har jag packat fyra flyttkartonger med grejjer här hemma. Inser ganska direkt att jag lär ju få packa upp allt flera gånger om här, då det är två månader kvar tills lägenheten är uppsagd. Nåja.

Sen har jag även bokat hotell åt mig och Frest i Göteborg. I Gårda. En härlig film visar hur det ser ut här: http://www.gbgco.se/media/hotels/20070910_spar/ Förstår ni vad gött. Pool, bastu, hotellfrukost. Jag kommer inte våga dricka en droppe i rädsla för att bli så bakfull så jag inte upskattar frukosten.

Hejpåetttag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0