God afton, God afton!

Det rullar på fort så in i bomben här i Östergötland. Har hängt med fina vänner som Matte, Elinelin och Linn. Umgåts med både pappa och mamma och kört bil med sommardäck i snöovädret. Gött.

Igår åt vi på Stadshotellet i Mjölby. Jag, mamma och Limpan. Mysigt, mysigt!


Och idag har jag hittills hjälp mitt hjärta till mor att baka efterrätt till 60 pers, hon har stort kalas imorgon och det ses fram emot!


Nu har jag skrivit en introtävling och en filmfrågetävling inför lördagens fest och undrar så vart Bristarn tagit vägen, som skulle vara hemma vid ett.
Snart måste jag styra lilla bilen mot Linköping för att hälsa på Frida och vackra Noomi. Sen förbi Strålsnäs för att hämta nyckeln till Ingemarsgården och sen jäklar är det dags för förfest, jag insåg precis att mitt konto ekar tomt, vet inte hur det ska gå vägen fram till måndag. Fresti ska ha en hel femhundring också, så tokigt det där med det ekonomiska.

Nu så, nu ska jag sätta fart.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0