Finfest

Lördagen blev så himla lyckad och förutom att ambulansen kom en sväng så gick det så himla städat och fint till.

Den gången jag vände mig om och fann Sylta uppe på bardisken med en flaska skumpa, skakad - redo att sprutas så gick han så snällt ner när jag förskräckt (och i sista sekunden) skrek Neeeej!
Så alla var väldigt lätta att ha o göra med, speciellt Tanja som bars lite hit och dit.

Att även inse att Elin sov så hårt att jag fick lov att låsa in henne i ingemarsgården tog lite av priset. Vad säger man när man går? "hejdå då, Elin. Jag låser in dig här nu" haha.




Dessa två bilder är allt jag orkar ladda upp. Dom är Elinelins båda två. hade jag orkat göra en fin länk till hennes blogg så hade jag gjort det. ni får en ful en, istället. www.elofs.blogg.se

Nu ska jag sova, helt galet låter ju det. Men jag har gjort allt annat än att sovit under de fem dagar jag varit hemma. Så jag ska sova och drömma om den underbara lägenheten som jag ska flytta in i första januari. I Mjölby. Jo, håll i hatten: Det är sant.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ah just jag glömde fråga igår om du hade tackat ja till den, men nu vet jag ju. Vad fint vi kommer ha (ja just det jag kanske inte nämnde att jag med flyttar in, för lägenheten charmade inte bara dej) Och med din nya bil kommer detta bli toppen!

2010-11-16 @ 13:18:48
URL: http://linninvideoland.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag skulle dö lite av lycka om du bodde där med mig. Så kan vi dela på bensinen också, vi glömde kolla regnummer på vår nya bil... nu blir den svår att leta rätt på.

2010-11-16 @ 19:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0