En stycke helg.

I fredags när vi satt och käkade efterjobbet-käk på jobbet så började idén om en öl stiga oss så mycket åt huvudet att vi slog tag i saken.
Jag, Ali, Lisa, Azadeh, Elin och Alex spelade ett stycke biljard på Gamla Brogatan och jag drack fernet helt frivilligt. Konstigt nog så var det (för första gången i hela världshistorien) inte så äckligt som jag mindes det. Då var det också första gången i världshistorien som jag drack hela på en gång.



Hur kunde man skapa världens bästa sak (Iphonen) utan att fixa bättre kamera/blixt? Aja.

Vi styrde vidare till Wirströms och där är det alltid lika mysigt! Sen ville vi in på Medusa, men då sa vakten Stopp! Och vi fick gå till stället bredvid istället.

Jag rånade Lisa på hennes hemnycklar och åkte så duktigt hem vid halv tre, elva timmar innan det var dags för mig att börja jobba.

Lördagen började i lugna tempot, hann till o med förbi Drakens källare innan det var dags för jobb. Köpte en kjol och bjöd på choklad.

Sen var det dags för jobbet, gud måste hört min sorg för jag fick den fantastiska nedervåningen, där ingen vill sitta och kammade hem två bord på hela kvällen! Dock hade jag fullt upp ändå, men på ett helt annat sätt.

Sen började migränet smyga sig på och precis som tidigare nämnt så var det lite vajsing att borsta tänderna och det huvudvärken var helt borta när jag vaknade imorse. Som sagt, man känner sin kropp!


Dagens I-landsproblem (Som jag egentligen hatar det uttrycket): Ska man sätta på sig hörlurarna eller väskan först? Jag har en sån där väska som hänger på ena axeln, fast diagonal mot andra sidan, så den klämmer åt min hörlurssladd om går från jackfickan och upp. Hur mycket jag än planerar och tänker ut så slår det alltid fel! Har jag väskan ovanpå hörlurarna så måste jag av någon anledning ta av hörlurarna först och har jag tvärtom så är det tvärtom.

Nu ska jag sova. Imorgon fyller Carro år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0