Dag för dag.

Helgen var fantastiskt fin!

Hela helgen var jag kattvakt åt den här sköningen

Pip, var namnet.

Amanda kom och hets-sminkade mig till en död prat i fredags och vi begav oss till Garlic and Shots. Då såg vi ut såhär:

Det här var den sämsta bilden jag kunde hitta. men den är så rolig för ni förstår väl alla alla att jag verkligen inte är kortare än amanda? Jag med mina 179,5 cm hukar mig endast, för att inte alltid vara längst i världen. Det syns tycker jag, att jag inte är gjord för att inte vara längst.


Amanda hittade en katt inne på tunnelbanan. Folk tittade snett på oss och trodde nog att den hörde till utklädnaden.


Såhär såg jag ut. Det var en kille som trodde vi var helt vanliga fans till nåt band, Ghosts. Så stötte vi ihop med fyra 16-17åringar och en kille blev så rädd för Amanda att han stod o ropade från ett hörn "Är du gast eller människa" Självklart gjorde han sig nog bara till för den söta tjejen som var med. Men det var ändå så fint med ungdomar. "Var rädda om varandra nu" ropade jag efter dom, då tänkte jag inte ens på hur jag såg ut. Jag ville nog mest att dom skulle fortsätta vara så oförstörda och alltid vara påväg till Donken för att äta glass en lördag runt midnatt.


Ungefär såhär såg Amanda ut. Det här var innan hon råkade kissa på sjalen hon har runt halsen. Sen bar hon runt den och en stulen mintgrön filt i en påse hela kvällen. vad filten kommer ifrån är hemskt oklart.


 Vi gick på Kellys och sen hemmåt. Fredagen var över runt fyratiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0