Vilken helg!

Igår kom Carro till mig runt halv elva och ville direkt se sista avsnittet av Lost. Hon har inte sett sedan säsong två så det gällde att ligga i för min del. "Näe, alltså det är inte Locke, det bara ser ut som det, det där är den svarta röken som for runt på ön, eller Jacobs bror är det ju också. Vadå, vet du inte vem Jacob är, okej vänta ska jag förklara"

Sen kom Kerstin och hämtade oss till Ulla för den omtalade fasters-dagen. Det var så himla fint! Picknick vid Ullas middagsbord och efter det så himla många diabilder. Efter lite fika åkte jag med Carro ut till Gustafs ställe i Skärgården och vi åt och drack gott. Spelade lite sällskaps-spel och var allmänt svenniga.
Sen fick jag sova i Lill-stugan och det är ju så himla mysigt med ett alldeles eget litet hus.

Idag blev det frukost ute för tur som man har så var det strålande sol. Sen var det bara att parkera sig på verandan och jobba på solbrännan. Hjälpte Carro att plantera tomater och sen har det mest bara solats och pluggat inför tentan imorgon.
Jag behöver 16 poäng för att bli godkänd och det är fasen allt jag tänker sikta på. Orkar inte lägga ner min själ för tillfället och har bra koll på det som det är. Blir en lite kik ikväll också.

Fin lunch med plockmat och nu ska det snart styras mot stan igen. Sen far jag till Uppsala för att göra det sista inna jag tar sommarlov! Eller lov och lov, det ska ju jobbas en hel del, men ändå.

Sen ska Linn med till Peace and Love och det gör mig så himla glad! Vilket bra gäng vi kommer bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0