Tisdag.

Inatt vaknade jag klockan tre av att jag kom på en nyhet som räddade ungefär hela min sommar. Sen kunde jag inte somna om på tre timmar. Bra nyhet? :)
Nyhet är ju fel ord, men jag kom på att jag får ju dricks! Herreminjävel, här har jag gått och tänkt att nästa inkomst kommer 25e juli, när jag förra sommaren kunde leva på bara dricksen.

När jag väl gick upp, nyss, så kom jag på varför min radio brusar som fan ibland, och ibland inte. Det var en väldigt fin upptäckt för de mornar när den har brusat så mycket så man inte hör vad morgonpasset säger har jag velat gråta lite.
Bruset kom när jag laddat mobilen i närheten, med kontakten i samma uttag som radion (från 60-talet, så döm den inte!)

Nu blir det tre kilo frukost och sen plugg hela dagen, med tacos som avslutning. 
Puss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0