Slut på veckan, slut på att va artig.

Min älskade Oskar gick inte vidare i idol. :( han fick inte ens träffa riktiga juryn. Synd det, Laila Bagge hade blivit så till sig så hon skulle glidig av stolen om hon hade fått se Oskar.

Idag har varit en himla ambitiös dag, jag satt på Ångströms 11-17 och pluggade nonstop. Jag blev lite förvånad över mig själv ibland "Men ska jag aldrig bli hungrig och vilja gå hem"

Sen när jag väl kom hem så tittade jag på hundra höjdare, fantastiskt med kanal5play. Jag pluggde även lite till, kunde tydligen inte låta bli.

Det är en bra vecka som väntar, men fest och Håkan-vandring på lördag! FEJNT.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men vet inte hur jag ska göra med den där Håkan vandringen på lördag, orkar ju verkligen inte med att bli sådär sjuuukt fuller o bakis som jag blev under min förra Gbg-helg, men det vore ju himla fint att få gå Gbg runt. Får kanske helt enkelt ta med mej en flaska saft och titta på er andra som små dricker lite. (för jag utgår ifrån att det är en drickande vandring, eller? haha)

2010-05-02 @ 22:07:55
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0