Måndag. Ny vecka

God morgon!
Är det bara jag som har problemet att inte kunna sova när man egentligen är sjukt sliten? Det rycker och far i hela kroppen och varje gång jag tänker "Men nu, nu somnar jag snart" så är jag görvaken igen. Det där med alkohol är nog inte det bästa för kroppen.
Inatt vaknade jag av att jag stod vid ytterdörren. "Men jaha." Tänkte jag och gick och la mig igen.

Idag är det strålande sol och alldeles snart ska jag äta frukost och kolla på efter tio med Malou (Allas våran hjälte) Sen ska vi iväg med matematikens historia och kolla in görgamla böcker på Carolina Rediviva. helt frivilligt. Båda jag och Anna kom på när vi berättade för varandra om olika tidsepoker: "Men gud, tycker vi att det här är kul?" Och tydligen så gör vi det.  

Så so long bästaste ni!
Puss

Justja, jag har lite lätt glömt bort att berätta att precis allt löste sig med Stockholm i sommar. Så. Jävla. Skönt. Schemat anländer om några dagar! :)

Puss igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0