Lördag förmiddag. I mitt hjärta.

Somnade tjugo minuter in i Speed 2 igår, vaknade alldeles nyss av ett litet, litet fågelkvitter och en strimma sol i ögat. Kände mig ungefär som Askungen när jag klev ur med ett leende på läpparna (Dagen efter en bakfylle/migrändag kan vara den bästa dagen)

Nu dricker jag kaffe och ska snart ner och lägga mig i parken och läsa om Matematikens historia.
Jag har aldrig sett på maken till problem med en gylf på ett par shorts. Det har tamejsjutton inte gjort annat än att bråkat. Men det sjuka var att i torsdags så for knappen ur och jag bytte om och hatade dom lite, men idag när jag skulle ta på dom, så satt knappen fast igen!? Vilken jävla byxa va!?

Jag är bjuden på två fester ikväll, kommer inte ha råd att gå på nån. Jävla skit pengar. Men egentligen är jag hur glas som helst, ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0