Idol-Oskar.

Idag söker min kära vän (främst son) Oskar till Idol. O kära nån, ni måste hålla tummarna så hårt. Det mest fantastiska med Oskar är att han skiter i vilket, om han inte går vidare så gör det inget och om han går vidare så blir ju det en rolig grej. :)

Jag tror att han kommer gå vidare, det känns så. Och eftersom Oskar är sjukt söt och har en himla personlighet så tror jag verkligen att det är en som Svenska folket kommer lägga märke till. Och röstar på! :)

Jag är så glad att det är han och inte jag som söker, jag är så nervös här hemma så jag nästan stryker med, medan Oskar antagligen är lite försoven och sjukt nära på att missa sin tid hos juryn. Näe, skämtosido, han kommer greja det galant. 

Nu ska jag till Ångströms och plugga heeeela dagen. 
Puss 

Justja, vill ni lyssna? http://www.myspace.com/ogiemusic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0