God Natt?

Vad härligt att jag skrev godnatt i senaste inlägget, klockan åtta. Skulle jag sova då? Jaha. Näe.

Nu har jag ätit min kyckling och det blev ju så tokigt för när jag hade ätit upp allt och reste mig ur sängen (där jag gör precis allt här i livet, även äter tydligen) och fick lite ljus på min lämnade bit kyckling (ni vet jag äter ju aldrig upp, det är ju någon grej jag har) så var den inte helt vit, sådär som man vill att kyckling ska vara. utan lite, lite rosa. Ska jag få Salmonella nu? Jag som är så pipplig. Nu sitter jag och mår så illa att jag knappt vågar lägga mig ner för jag tänker att då kaskadspyr jag väl överallt. Så himla tokigt. Men jag hoppas att det bara är psykiskt. :)

Nu ska jag sova istället.

God Natt (På riktigt)
Eller okej, efter nästa lost-avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0