Fredag

Just nu ser inte min sommar speciellt ljus ut. Eller sommaren gör, men det här med Stockholm. Jag har inte fått schema av Özcan än, tror dock inte han glömt bort mig, men man vet aldrig. Samtidigt så skiter sig precis varenda boende jag får nys om. Så har jag ingenstans att bo så är det kanske inte hela världen om jag inte får nåt schema från Pizza Hut. Får väl utgå från Mjölby i värsta fall. Så jävla fattigt bara.

Sen har min handled sagt upp sig helt efter förra sommaren då man kilade runt med ca. 4 kilo dryck på öppen handflata (med bricka dårå) en sommar till och handleden ramlar av, så känns det iaf.

Lite less just nu då. Men glad av många andra anledningar.

Puss och Plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0