Fredag i dag

Men vilken gårdag! Helt jäkla görunderbar.

Började med en promenad på Östermalm, stannade till i JHumlegården och sen gick vi och köpte wok på 7-11 och åt den vid Nybrokajen.
Sen gick vi mot söder och satte oss på Snaps för att dricka första riktiga vårölen (Den måste tas på Snaps, annars är det inte på riktigt) Det var så sjukt (underbart) varmt och jag hade ändå bara short och linne. Där satt vi från halv tre till sju. Elin hade hunnit sluta jobbet och träffat upp oss, så vid sju åkte vi till gamla stan och köpte med mat från Vapiano som vi tog med hem till Elins balkong och åt där. Drack rosévin och spelade Alias.

Sen tog vi oss till Stampen i Gamla Stan där det var livebandskareoke. Sånt jäkla drag! Vi satt i något som såg ut som fören på en båt. Varför har jag inga foton?
När dom stängde gick vi till Debaser Slussen och hann med ett glas vin utomhus i en sån där korg-sak dom har. Så jävla gött med värme!
Sen blev det Kellys och sen efterfest nära Gullmarsplan och sen kom vi hem precis samtidigt som Eiln gick upp för att jobba.

Idag har det varit sådär med mig, så himla fint att få en pizza hemköpt till sig och nu tänker jag ha Vänner-maraton, kanske ända tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0