Det här håller inte.

Jag har börjat se över vad för band jag planerat att se på Peace and Love och insett att det kommer ju aldrig hända. Jag ska ge mig fan på att skriva ner här vilka band jag tänkt känna in (än sålänge) Jag har säkert missat några klockrena och sådär, men det bryr vi oss inte om.

Lilly Allen
Patti Smith
Billy Talent
D-A-D
John Fogerty
Mando Diao
Mew
Mika
NOFX
Danko Jones
The Kooks
The Hives
Vampire Weekend
Vitalic
Devendra Banhart
Familjen
Johnossi
Lasse Lindh
Markus Krunegård
Nationalteaterns Rockorkester
Shout Out Louds
Tomas Di Leva
Ingenting
Babian
Carl Norén
Chateau Marmont
Daniel Lemma
Khoma
Name The Pet
The Animal Five
Tutankamon
Kings och Convenience
Edith Backlund
Glesbygd'n
Helt Off
The Mary Onettes
Housmeister's
Kultiration
Ale Möller Band
Adam Heldring
Fontän
Michael Monroe
Oholics
Brothers Of End
Erland Oye
Think About Life
Julian Casablanca
Good Looking Trash
Robert Belfour
Anna Von Hausswolff
Bandjo
Them Crooked Vultures
The Cribs


Ni förstår att det inte kommer hända va? Jag brukar vara glad om jag ser mer än ett band om dagen.
men i år har jag ju lyssnat in mig så mycket att jag verkligen vill se nästan alla hur mycket som helst.

Hur som helst så kommer det bli himla fint med Peace And Love!

Kommentarer
Postat av: elin

är jag blind eller, The Ark? eller gillar fröken inte dom?

2010-05-25 @ 21:30:01
URL: http://elofs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kära nån, jag sa ju att jag skulle missa en massa klockrena. :) Klart vi ska se dom!

2010-05-25 @ 22:33:17
Postat av: Frest

Men det kommer bli så himla fint!!! :)

2010-05-29 @ 14:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0