Världen är bra liten.

Iaf Sverige. Jag träffar alltid på folk som känner någon jag känner. Igår var det en tjej från Ljusdal som kände till alla Järvsöbor jag kom på och en annan kille läste läkarlinjen med Hannes från Boxholm.
Annars var gårdagen riktigt bra, det ser ni väl nästan själva?


Anna i egen hög person. Finast av alla alla under kvällen, precis som det ska vara när man fyller år!


Team Evelyn under musiktävlingen (Yes, vi vann) Men det är som att det bor fula ord i min mun när man tävlar. Jag blir som förbytt. En gång kallade jag Kristins mamma för Hora när vi spelade Finns i sjön, det är ju fruktansvärt! Igår svor jag ganska friskt också fast vi vann.



Riktigt rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0