Upp som en sol ner som en pannkaka.

Min morgon och förmiddag var så himla fin. Vaknade som sagt vid fem, låg och drog till sex, upp och slå på radion (som är världens bästa uppfinning), sen duschaduscha och sen tidernas längsta frukost. Jag har börjat känna in filen på morgonen. Aldrig gjort innan, men nu är det med banan och sen hundra olika frön i: solrosfrön, linfrön och allt vad sjutton det är.

Sen tog jag kerstin ur "stallet" och så bar det iväg i tidiga, väldigt soliga (dock iskalla) Uppsala. Hämtade upp Anna vid halv åtta, sen Maja och ytterligare en klunga ifrån klassen och sen gick vi i samlad trupp till tentan.

Skrev från 8-9,30 jadetvarjävlar, vad snabb jag var. Snabbast faktiskt. Så typiskt mig att ta med en banan och en flaska vatten och inte röra något av det.

Efter tentan köpte jag passare till tentan på torsdag och sen hem och åt ganska tidig lunch.

Men vad hände nu? Nu fick jag så in i helvete ont i huvudet. Inget migrän-ont eller så, utan helt vanlig huvudvärk. Så jäkla drygt, inte ens lite skönt.

Och jag som borde plugga. Men tankarna är nån helt annanstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0