Torsdag.

Idag är jag ledig. Så jag har sökt sommarjobb (med lite tur och lathet så kan det bli Pizza Hut igen, det var ju så himla roligt!)

Sen är det dags den 8e maj mina vänner! Genom Göteborg för Håkan Hellström. Jag VET att ni tycker jag är världens tönt med det här. Men tänk er Göteborg, tänk er vår och tänk er Håkan-stämning. Det får vi bara inte missa! Och sen är ju Göteborg en himla trevlig stad också, så varför inte passa på att besöka den (och förhoppningsvis Jenny!) när man har chansen!

Vi kör tycker jag! Kom igen nu Håkan-vänner.
Facebookgruppen hittas här http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=138190377556&ref=ts och det är en promenad på en timma ungefär, tänk så fint! Allsång genom Göteborg! :)

Puss sålänge, nu ska jag plugga för det är så jävla roligt. (Och jag menar det. Stört)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0