Tenta-firande.

Idag fick vi tillbaka tenta nummer två och det blev ett VG där också. Gött som (snus/bara den/fän. Allt blir humor)
Det firade jag, Anna och Elin med att åka till Fyrishov och bada. Jag älskar att bada äventyrsbad!
När vi hade badat och lekt i en timma och var lite sega i bubbelpoolen så slänger Elin fram en undervattenskamera (digital!) och det var bara att hoppa i plurret igen. Dom bilderna kommer!

Sen när vi hade badat, bastat med ansiktsmask och hårinpackning och skrubbat oss som aldrig förr så åkte vi hem till Anna och gjorde pannkakor, med glass, grädde, bär, daim och sylt.



Så. Jävla. Gott.
Synd bara att min kropp var så där klen som bara min är ibland, och skulle hålla på och få ont i huvudet för att man badat lite i några timmar. Jag blir så trött på det. Men vi tänker inte på det nu.
Det har iaf gått över till imorogn och det hade det förmodligen inte gjort om vi firat tentorna med öl istället.

Puss och god natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0